Baittrok Borbála az ELTE Társadalomtudományi karán végzett szociológusként. 20 éves tapasztalattal rendelkezik a piackutatás területén, melyet főleg online területen szerzett.

Több mint 10 évig Gemius kutatási vezetője volt, ahol médiakutatási projekteken túl az online közönségmérsésért is felelt időszakosan, illetve sok nemzetközi kutatást vezetett. Ezt megelőzően a Mediánnál és a GfK Hungáriánál is szerzett kutatási tapasztalatokat.

Az 21 Kutatóközpont előtt a Datalyze munkatársa, majd társ-ügyvezetője volt, ebben az időszakban a kvalitatív és kvantitatív kutatásokon kívül megismerkedett a deep social listening módszerével, illetve sok nemzetközi kutatást vezetett.

2024. áprilisától a 21 Kutatóközpont kutatási igazgatója.

Szabaidejét természetben szereti tölteni kutyával, családdal, hosszabb szabadságokat évek óta lakóautózással tölti. Ha teheti, rendszeresen sportol, kosarazik, jógázik, fut.